Reunió famílies 4t ESO-Batxillerat
Aquesta setmana, dimecres a la tarda, tindrem les reunions d’inici de curs per a les famílies. Aquest cop amb les famílies de 4t d’ESO i de Batxillerat de manera presencial. Us esperem al centre!
Reunió famílies 4t ESO-Batxillerat Llegeix més »










