Guanyadors del Premi Energia i Medi Ambient en els Premis FPemprèn

El dijous passat es va celebrar la 15a edició de Premis FPemprèn a la Iniciativa emprenedora de l’FP a l’Àrea Metropolitana de Barcelona, a la Casa de la Llotja.

Un grup d’alumnes del nostre institut del Cicle Superior de Sistemes Electrotècnics i Automatitzats, Pedro Hernández i Jordi Oriol Ocaña, van guanyar el premi d’Energia i Medi Ambient amb el projecte PLANETA LIMPIO.

El seu projecte d’empresa es basa en la promoció d’instal·lacions de generadors d’energia renovable (eòlica i solar). Com a valor afegit han innovat amb la capacitació dels seus usuaris per al seu manteniment. Així com la divulgació a través de xerrades en entitats socials, per a fomentar la transició cap a energies renovables i la importància de frenar el canvi climàtic.

Enhorabona per el reconeixement i el premi aconseguit!

 

     

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Ves al contingut