1r de Batxillerat amb Setem Catalunya

L’alumnat de 1r de Batxillerat participa amb Setem Catalunya en el projecte “L’APS de la Justícia Global: transformem el món des de les aules”

En el projecte es vol fomentar la consciència crítica de l’alumnat sobre els impactes local-globals del model de producció i consum hegemònic. L’objectiu últim és transitar cap a un model sociambientalment sostenible, a través de l’impuls a la participació de la joventut com agents de transformació social, des de la perspectiva ecofeminista, ecosocial i de l’ESS.

El taller d’avui era…. “Què hi ha darrera els mòbils?

Des de Setem expliquen que al taller es donaran a conèixer “les diferents fases de producció per les quals passa un producte electrònic abans d’arribar a les nostres mans: extracció de la matèria prima (minerals com el coltan) al Congo, disseny i tècniques de consumisme massiu (obsolescència programada), vulneració de drets humans i laborals a les fàbriques (Xina, Corea del Sud…), etc”.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>