Un nou present educatiu- grups de discussió del Consell Català de Catalunya-

El Consell Escolar de Catalunya va impulsar un procés participatiu i obert al voltant de l’essència de l’educació en el marc de la jornada de reflexió Un nou present educatiu que té com a finalitat analitzar i fer propostes al voltant de les necessitats educatives en un moment de pandèmia i de necessitat de repensar l’educació del nostre país.

Alumnat de diferent nivell educatiu i professorat del nostre Centre van ser convidats a participar en els grups de discussió de 10 a 12 persones que van parlar al voltant dels eixos del debat: els espais i temps educatius, la digitalització de l’educació, l’acompanyament i la cura, i la personalització dels aprenentatges, aspectes que es consideren nuclears en l’àmbit de l’educació d’avui i per al demà, expressant la seva opinió elaborada a partir de la pròpia experiència en l’entorn educatiu.

El Consell Escolar de Catalunya ha certificat un diploma de participació per a cada alumne/a i des del Centre escolar també volem fer extensiu el nostre agraïment a tots i totes. Experiència gratificant i molt enriquidora.

Presentació dels Grups de Discussió CEC