Participació destacada dels nostres alumnes al concurs Lectura en veu alta

El dimecres passat un grup d’alumnes del nostre institut va participar en la semifinal del Vallès Occidental del certamen de Lectura escolar en veu alta organitzat pel Departament d’Educació juntament amb Enciclopèdia Catalana. El concurs es va realitzar a l’Aula Magna de Música Victòria dels Àngels de Sant Cugat.

Els nostres lectors van ser l’Axel Bossman de primer cicle, el Nika Kodze de l’aula d’acollida i l’Ainara Ballesteros, el Nigel Martínez i l’Ivette Bonfill, de segon cicle. Tots ells van tenir una destacada intervenció fent una més que correcta lectura del fragment del llibre que havien de llegir en veu alta. Malgrat no van passar a la següent fase del concurs, des d’aquí els volem donar l’enhorabona i felicitar-los per la seva excel·lent participació i compromís amb la difusió de la llengua catalana!