Aula d’Acollida a ple rendiment
28/10/24L’alumnat de l’Aula d’acollida la conformen una trentena de nois i noies la procedència dels quals és: Marroc, Pakistan, Gàmbia, Hondures, Cuba, República Dominicana, Perú i Colòmbia.… Llegeix més»
L’alumnat de l’Aula d’acollida la conformen una trentena de nois i noies la procedència dels quals és: Marroc, Pakistan, Gàmbia, Hondures, Cuba, República Dominicana, Perú i Colòmbia.… Llegeix més»
Perquè ens agraden les nostres tradicions fem panellets de pastisseria i ens han sortit de categoria.… Llegeix més»
Dins el Projecte dels Ibers l’alumnat de 1r d’ESO va fer una sortida molt interessant al Jaciment Íber de Ca n’Oliver a Cerdanyola del Vallès. Prèviament el David Garcia Rubert, arqueòleg especialista en el món íber de la UB ens va fer una xerrada al centre.… Llegeix més»
L’alumnat que el curs passat va participar al programa En Rersidència ha estat seleccionat per participar a la biennal d’art contemporani Manifesta15 de Barcelona. Faran dues actuacions el 23 d’octubre a les 12 i a les 16h30 a les Tres Xemeneies de Sant Adrià de Besòs.… Llegeix més»
Ja hem finalitzat els desplegament del Projecte d’acceleració de la transformació digital i cada alumne disposa d’un dels portàtils que cedeix la Generalitat amb l’objectiu de desenvolupar la competència digital.… Llegeix més»
Consulta Oberta del Programa Salut i Escola és un projecte per millorar la salut de l’alumnat mitjançant accions de promoció de la salut i de prevenció de situacions de risc.… Llegeix més»