Sortida 1r ESO

L’alumnat de 1r d’ESO va assistir el passat 6 de novembre a la sortida de tutoria a l’entorn natural del Montegre i el Corredor, a la comarca del Maresme.

Després d’un mogut viatge fins al parc, l’alumnat va esmorzar i va fer una petita travessa pel parc mentre descobrien les particularitats sobre la flora i la fauna de l’entorn gràcies a les explicacions dels monitors, les quals van poder contemplar especialment des d’un dels miradors del parc, així com analitzar-les a través de la recollida de fulles o fruits, o fins i tot a partir de l’anàlisi de les restes o petjades deixades pels animals.

Una vegada acabada l’activitat, van tenir temps per l’esbarjo, moment el qual van aprofitar per acabar de gaudir d’un dia glaçat però asolejat a la muntanya, fent allò que més els agrada com: parkour, xerrar, jugar, o simplement descansar a la natura.