Erasmus +

L’Institut la Pineda participa des de 2005 en els programes de Mobilitat Europea, actualment el programa Erasmus+, que permet a l’alumnat que estudia Cicles Formatius poder fer i convalidar part de les seves pràctiques obligatòries, l’FCT, en un altre país.

Què és el programa Erasmus?

Erasmus+ és el programa de la UE que ofereix l’oportunitat de mobilitat i cooperació en els àmbits de l’educació superior. Les beques de mobilitat atorgades pel programa ens faciliten:

• Enviar alumnat de la Pineda a realitzar part de les estades de pràctiques (FCT) en un altre país.
  • Donen l’opció al professorat d’FP del centre a fer diferents tipologies d’estades a l’estranger enfocades a l’aprenentatge i millora professional.

A qui va dirigit?

A tot l’alumnat de 1r de Cicles formatius de Graus Superior que estigui interessat a experimentar un creixement personal i professional.

Com puc participar?

Publicarem a la nostra pàgina web a l’apartat d’informació i documentació, tot el que necessites saber sobre les convocatòries.

També pots contactar:

Acreditació

INS La Pineda Erasmus Charter For Higher Education 2021-2027 (Carta Heche)

Informació i documentació

Curs 2023 – 2024