Ruta Modernista dels alumnes de 2n de Batxillerat

La sortida de tutoria de segon de batxillerat va consistir en una ruta modernista pels carrers més importants de L’Eixample.

Al matí del 17 d’octubre i malgrat el dia plujós i tardoral que feia, l’alumnat de La Pineda va tenir l’oportunitat de conèixer de prop algunes de les peces arquitectòniques que fan de Barcelona la capital mundial del modernisme.

La varietat d’edificis de Passeig de Gràcia, fets per artistes com Puig i Cadafalch, Domènech i Montaner i el mateix Gaudí són exemple de la significant transformació que va patir el centre de Barcelona al final del segle XIX i al començament del XX.

El nostre alumnat va fer també una visita a les cases Ametller i Milà, posant en pràctica els coneixements adquirits en assignatures com Història Contemporània o Història de L’Art.