Proves PAU

“Avui, 10 de juliol, els alumnes de 2n de batxillerat han posat fi a un curs que ningú mai havia imaginat que es desenvolupés tal com ho ha fet. Avui, els nostres alumnes han finalitzat les proves d’accés a la universitat. Unes proves que també han estat diferents a altres anys: menys alumnes per aula, més temps entre examen i examen, quatre dies en comptes de tres, mascaretes i gels desinfectants. No obstant això, els nervis, la realització dels exercicis, les expressions de satisfacció (no sempre) dels alumnes un cop acabats els exàmens, les comprovacions de les respostes,.. tot això, ha estat igual que sempre.
Confiem que els resultats obtinguts els hi permetin continuar formant-se en el camí que ells desitgin”
image (4)