Presentació empresa per ex-alumne d’ASIX

El passat mes de gener un ex-alumne del cicle formatiu de Grau Superior d’Informàtica, Alexandre Fillat i el seu soci Jordi Closas van venir per segon any consecutiu a fer una xerrada informativa a l’alumnat de primer d’ASIX.

Aquesta xerrada s’integra dins d’un conjunt d’activitats d’orientació per a aquest alumnat, en el qual es convida ex-alumnes del  cicle perquè expliquin què han estudiat i com ha estat i està sent la seva experiència professional un cop acabat el cicle formatiu.

Després d’aclarir com es van conèixer, l’Alexandre i el Jordi van mostrar el procés de creació de l’empresa DRAG (http://www.drag.es) i el desenvolupament de l’aplicació DRAG (Dispositivo de Recursos para Agentes), la qual soluciona la gestió informàtica de la policia local de forma eficient, àgil i còmoda. L’èxit d’aquesta aplicació ha permès que l’empresa sortís en diversos mitjans de comunicació, com p. ex. . La Vanguardia

L’alumnat,  va participar activament de la xerrada fent moltes preguntes relacionades amb les dificultats de l’Alexandre quan estudiava a la Pineda o amb la pròpia empresa.

Aquesta activitat va permetre visualitzar una de les possibles sortides professionals del cicle, així com la importància d’aquests estudis per després poder-los aplicar professionalment.

En acabar la xerrada, que es va allargar dues hores per l’interès mostrat, ens vàrem fer una foto. L’Alexandre, a qui agraïm que hagi mostrat a l’alumnat que val la pena realitzar aquests estudis a la Pineda, és la persona que surt a la part central de la fotografia.

ASIX Fillat 2016