PREMIS IMPULS FP

Des de l’Institut la Pineda hem participat en dues de les tres categories del concurs territorial dels Premis  ImpulsFP depenent del Departament d’Educació. Aquest és un concurs que pretén mostrar les millors iniciatives emprenedores i innovadores de l’alumnat d’ensenyaments Professionals de Catalunya. Així com premiar les tasques docents més significatives.

El dia 1 de juny, es van desplaçar a l’Institut Joan Ramon Benaprès de Sitges per recollir els premis: l’alumne Daniel dos Santos juntament amb la tutora del seu projecte: Montserrat Boyero i el professor: Jordi Anguita. Essent el resultat:

Primer Premi de la Categoria Millor projecte d’Emprenedoria: Projecte “SolarPou”, autor Daniel dos Santos, alumne de 1rCFGS de Sistemes electrònics i Automatitzats.

“SolarPou”, empresa que pretén aconseguir l’autosuficiència de les explotacions agrícoles i ramaderes + reduir els costos del consum d’energia elèctrica a partir de l’extracció d’aigua de pous alimentats amb energies renovables (solar, eòlica, cinètica).

Primer Premi de la Categoria Excel·lència Docent: Projecte “En teoria tot és pràctica”, autor Jordi Anguita, Professor de la família d’Informàtica i Comunicacions.

Metodologia basada en diferents escenaris d’instal·lacions de cablejat estructurat explicats amb vídeos elaborats pel docent i avaluats emprant l’avaluació entre iguals.

Podeu consultar als nostres reels el vídeo de les activitats desenvolupades al taller creat durant el Curs 2023-2024 juntament amb els alumnes de 1r del CFGM de Sistemes Microinformàtics i Xarxes!