PLANETA PLÀSTIC

Els alumnes de l’optativa de teatre de segon de l’ESO de l’Institut La Pineda del curs passat (Lucía Barbudo, Natàlia Díaz, Jennifer García, Cristian Gil, Carla González, Peter Israel, Arpita Kaur, Lídia López, Reuben Ogbeifun, Naira Pérez, África Piñar, Paula Rodríguez, Derek Ruiz, Ferdauoss Sadki, Ainhoa Sánchez, Michelle Vélez) van estrenar l’obra “Planeta Plàstic” al teatre Zorrilla de Badalona el 9 d’Abril d’aquest any, en la 5a Mostra de Teatre d’Educació Secundària de Badalona, davant de l’alumnat d’altres instituts de la ciutat. Durant el curs, els alumnes han pensat, escrit i preparat l’obra, per tal de conscienciar d’aquesta problemàtica als seus companys.

També han dissenyat l’atrezzo a partir de material reciclat en col·laboració amb el departament de Visual i Plàstica.

Volem felicitar als nostres alumnes per la feina feta.

P1130762 P1130770 P1130811 P1130832 P1130838