Naomi Olmo s’ha proclamat guanyadora del Certamen de Lectura en Veu Alta

L’alumna de 2n d’ESO B, Naomi Olmo, s’ha proclamat avui campiona territorial del XVII El Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta. Aquest certamen, impulsat per la Fundació Enciclopèdia Catalana en col·laboració de la Generalitat de Catalunya, té com a objectiu promocionar la llengua i la cultura catalanes especialment mitjançant l’edició d’obres de literatura catalana i universal. El certamen consisteix a llegir un fragment d’una obra literària en català en veu alta i hi pot participar alumnat de tot Catalunya. Enguany, tot i que la celebració s’ha fet de manera telemàtica, Naomi ha superat la semifinal i la final territorial amb èxit. Per a més mèrit de la nostra alumna, cal dir que ha participat en la modalitat de Timoners, categoria en què participen els alumnes d’origen estranger i que s’han incorporat recentment al sistema educatiu de Catalunya.

Enguany és la primera vegada que L’institut La Pineda obté la victòria territorial en el Certamen. Durant el matí, després de conèixer el resultat de la gala, Naomi ha rebut les felicitacions dels seus companys i professors. Volem felicitar-la pel seu esforç, treball i interès amb les activitats del centre i concretament amb l’ús del català. Ets un exemple a seguir!

En les fotos apareixen Naom Olmo, Òscar Bermell (professor d’Aula d’Acollida) i Antoni Martínez (Cap del departament de català).