L’alumnat pren la iniciativa per conscienciar sobre la Sostenibilitat al món sencer

Problems of the Earth project és un projecte educatiu sobre sostenibilitat i drets humans dut a terme pels estudiants de 3r d’ESO de l’INS la Pineda, qui comparteixen les seves reflexions fruit de la cerca i anàlisis d’informació a través de 39 pòsters de conscienciació.

La missió d’aquest procés d’aprenentatge és superar barreres de qualsevol tipus per estendre els missatges de l’alumnat, tant com l’Internet i la comunitat local permetin per tal que l’escola pública esdevingui un lloc on l’autoaprenentatge es produeixi en cada estudiant, no malgrat sinó gràcies a la condició de cadascun d’ells i elles, a través de la significació, projecció d’aprenentatge, motivació i respecte vers els altres.

A partir proper dia del medi ambient (dijous 8 de juny) podreu trobar els seus missatges en una exposició a l’entrada de l’institut. Mentrestant, podeu consultar-los i ajudar-nos a fer difusió del seu resultat a través de l’enllaç del blog del projecte:

Esperem que us inspirem!

coverposterclass