Iria Jerónimo, guanyadora del concurs #elmenjarnoesllença

La guanyadora del concurs de receptes contra el Malbaratament Alimentari és Iria Jerónimo Jiménez, de 3r d’ESO D, amb una recepta d’Arancini, croquetes d’arròs sicilianes en què s’aprofita l’arròs sobrer d’un dia i la costella d’una barbacoa d’un altre dia. Iria ha guanyat una entrada doble amb crispetes als Cinemes Màgic. Pels altres nivells de l’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius els premis han quedat deserts.

A més a més, la recepta guanyadora ha estat seleccionada per formar part del llibret Receptes per no llençar res que han elaborat els alumnes de totes les Escoles Verdes de Badalona i publicat en línia per l’Ajuntament. Us animem a entrar al llibret, hi ha molt bones idees per no llençar res! Descarrega’l en aquesta adreça: Aquí