FPCHALLENGE 2024 Badalona-Santa Coloma

L’FPCHALLENGE 2024 Badalona-Santa Coloma va reunir el passat 16/02  a l’alumnat dels Instituts CES Joan Maragall, Institut Pompeu Fabra, el Centre Bemen3 i de l’ Institut La Pineda, representat per alumnes de 2n del Cicle de grau mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes.

Durant l’esdeveniment l’alumnat va participar en una hackathon per trobar la solució més idònia i eficient sobre un repte proposat.

La metodologia emprada ha estat la del Design Thinking, una metodologia per treballar els reptes i problemes que sorgeixen a les empreses que té com a fonaments la creativitat, la multidisciplinarietat i el treball en equip.

Els guanyadors del  FP Challenge participaran a la Gran Final que es celebrarà el dia 11 d’abril.