Excepcional participació a la 4a temporada de la lliga nacional IESports

L’institut La Pineda ha participat aquest any per primera vegada a la lliga amateur nacional d’instituts IESports tenint un molt bon resultat. D’un total de 4 equips i 18 alumnes, dividits en 2 de League of Legends, un de Clash Royale i un altre de Brawl Star, un d’ells va llegar fins a la final nacional quedant eliminat a quarts de final i completant una magnífica temporada. Un altre equip va a arribar fins a la final de conferència amb molt bons resultats en tots els seus partits disputats i la resta es va a quedar en la fase regular. Tots ells van gaudir d’aquest campionat i han treballat valors com el treball en equip, el respecte, la esportivitat, la superació, etc.

La lliga IESports és una lliga nacional de instituts de diversos videojocs on els alumnes, amb el suport de docents del centre, competeixen contra altres instituts fora de l’horari lectiu i desenvolupen diversos valors per a aconseguir una educació completa, dins i fora de l’aula. Més informació a la pàgina de IESports. https://iesports.es/que-es-iesports

iesports_web

A3-IESports-Poster-general-pineda