ESTADA D’UNA SETMANA AL REGNE UNIT

england0

El passat mes de març, un grup de pioners i pioneres de l’INS la Pineda va fer una estada de set dies a la ciutat costera de Hastings al Regne Unit. Tot plegat va resultar una experiència desafiant i alhora gratificant tant per l’alumnat com pel professorat i monitors acompanyants.

england1

L’estada amb les famílies, les classes del matí i les activitats de la tarda no deixaven temps per avorrir-se i els nostres estudiants estaven encantats d’aprendre, superar-se i participar en totes elles. Els professors estem molt orgullosos de la seva actitud oberta, positiva i flexible davant d’una cultura i un entorn familiar diferents. Les activitats lúdiques i culturals de la tarda plantejaven reptes que els alumnes havien de resoldre interactuant amb persones de la ciutat. Per exemple, una de les propostes consistia en fer enquestes o entrevistes amb anglès sobre els llocs més emblemàtics de Hastings. Un altra activitat eren els concursos de selfies segons tot un seguit d’instruccions on no quedava més remei que parlar amb anglès amb les persones d’allà. Tampoc hi va faltar un tastet d’esports tradicionals britànics com el cricket.

england2

A més a més, es van fer un parell d’excursions a Londres i a Brighton que van resultar tan interessants com intenses.

england3

També volem valorar el lideratge de l’Elena, una gran instructora que ens va acompanyar des de Barcelona i durant tota l’estada i que va aconseguir un bon clima de comunicació amb els estudiants, contagiant el seu optimisme i entusiasme en tot moment.

england4

En definitiva, ha estat una experiència memorable i enriquidora que esperem repetir cada any, recomanada a tot aquell que vulgui llançar-se a l’aventura dels viatges, la interculturalitat i la pràctica d’idiomes.

england5