Els alumnes de sisè visiten l’Institut

Els alumnes de 6è de les escoles Joan LLongueras, Llibertat, Llorens Artigas i Mercè Rodoreda  han visitat el nostre  l’Institut. S’hi han estat tot el matí. En primer lloc han estat rebuts per l’equip directiu del centre i un grup d’alumnes de 1r d’ESO. Després han fet una volta per l’institut i han vist que és força més gran que l’escola. Han entrat als laboratoris de ciències, a l’aula de música, a la biblioteca i a l’aula de plàstica. Han fet una aturada per esmorzar i a continuació han fet de periodistes amb un grup de professors que els han resolt tots els dubtes que tenien sobre l’ESO i la vida a l’Institut.
Per acabar el matí han assistit a la representació de “El judici de Paris” a càrrec dels alumnes de 2n i 3r d’ESO. Estem molt contents d’haver conegut uns alumnes tan il·lusionats i tan contents de venir per primera vegada a l’Institut. Podeu veure les fotos de les visites clicant a baix.

Fotografies Joan Llongueras

Fotografies LLibertat