CONCERT DE SANTA CECÍLIA (22-11-22)

En un dia tan especial, com és el dia de la Música, hi ha hagut un programa divers, amb molta participació i entusiasme. Han anant sortint músics que volien tocar, fins pocs dies abans del concert. Hem pogut escoltar diversos instruments: el piano, la trompeta, el trombó, la dolçaina, guitarres, djembés i… bateria!

També hi ha hagut actuacions amb tres cantants espectaculars: Omayma, Lua i la professora Anna Millo.

Cada grup d’ESO ha preparat una cançó a classe que ha tocat amb instruments Orff: xilòfons, metal·lòfons, percussió… Vull agrair a la professora Belo Cortés la preparació de la cançó que va tocar el seu grup.

A les classes de Música vam assajar molt i el resultat d’aquest esforç l’hem pogut escoltar el dia del concert. Una autèntica meravella: durant uns minuts el grup que tocava tenia plena connexió i harmonia entre ells… Com es necessita la Música!

Com a fi de festa, el professorat hem estat assajant a hores de pati, per poder cantar una cançó, amb ajuda de l’alumnat: “Llums de mitjanit”, de Miki Núñez.

Tot el temps de preparació i els assajos han valgut la pena. Tothom vam gaudir del dia i vam comprovar que la Música té un poder màgic: uneix la gent!

Després de dos anys de pandèmia, confinaments i mascaretes, necessitàvem una cosa així. Personalment, he gaudit molt del dia, que va passar super ràpid.

És un orgull ser professora de Música a l’institut La Pineda, i haver pogut organitzar un concert com aquest.

Un especial agraiment al professor Enrique Ordóñez, que va venir expressament a fer fotografies i vídeos del concert. També al tècnic de so, Pedro Mendoza, que ens va permetre escoltar un concert amb qualitat.

Moltes gràcies de tot cor a l’alumnat i el professorat que ha fet possible aquest concert!

Begoña González