Concert de santa Cecília 2013

El concert de Santa Cecília 2013 s’ha celebrat amb la participació d’alumnes, professorat i el Cor La Pineda.

El programa presentat va ser “The Pink Panter” i “Baghira” a càrrec del Ramiro Climent al saxo. A continuació al dolça veu de l’Elena Romero acompanyada per Lluís Lucea a la guitarra acústica, Dídac Cano a percussió i Begoña González al piano ens van interpretar “Summertime” i “Fly me to the Moon”.

La segona pert del concert va anar a càrrec dels grups de flautes de bec del centre que van interpretar “Fairy Tale”, “I’m a believer”, “Bad Romance” i “The one that got away”. Tot aseguit el Cor La Pineda ens va presentar el repertori del primer trimestre: “When I was your man”, “Corre”, “No me importa que llueva”, “Pa amb oli i sal” i “Llença’t”.

Per cloure el concert les alumnes Noelia Duran i Cristina Pak amb interpretar “Somewhere”

Hem de fer un agraiment molt especial a en Josep Mª. Moles del departament d’electrònica que va estar pendent en tot moment de so i a la Begoña González, veritable ànima del concert.

Podeu veure les fotos de l’acte cliquant damunt les fotografies.

ramiro