Cinema en anglès per a primer de Batxillerat

L’alumnat de primer de Batxillerat ha assistit aquest dimecres, 10 d’abril, a la projecció de la pel·lícula Blue Jeans, en el marc del D’A, Festival de cinema de Barcelona, que s’ha programat des del 4 d’abril fins el 14 d’abril a la capital catalana. La sortida ha estat organitzada pel Departament d’anglès i, a banda de poder practicar la comprensió oral de la llengua, ha servit per reflexionar sobre la realitat, sovint amagada, de les minories sexuals del nostre entorn.

Al finalitzar la pel·lícula, l’alumnat ha participat en un debat on s’han posat sobre la taula conceptes com el de «aliat», la persona que no pertany a cap grup minoritari, però que dona suport i ajuda les persones que tenen problemes de rebuig per ser qui són.