Activitat de resum del 2n trimestre dels alumnes de 1R BATX B

Els alumnes de 1r de Batxillerat a l’assignatura d’Economia hem estat aquest curs estudiant la macro i microeconomia i dins d’aquest esquema hem plasmat tots els conceptes econòmics que coneixem després de clausurar el 1r i 2n trimestre.

El repte més gran que ens va plantejar aquesta dinàmica, a part d’haver de fer cohesió entre tot el grup per posar-nos d’acord amb com havia de ser l’esquema, va ser poder relacionar tots els conceptes estudiats en un únic esquema, tot expressant idees tan extenses en només 6 taules.

Estem prou orgullosos de la feina feta, no tan sols del treball sobre aquestes sis taules, o del bon treball que hem fet el grup en conjunt; sinó que estem orgullosos de la cohesió de grup, entre els alumnes i amb la professora.

Aquest model d’ensenyament amb activitats i dinàmiques més lúdiques, ens agrada molt més i creiem que el nostre aprenentatge és més significatiu.

Captura de pantalla 2018-04-10 a las 10.43.25