Col·laboració d’ENDESA amb l’INS la Pineda

L’institut la Pineda, junt amb altres instituts de Catalunya va assistir a la presentació de la col·laboració FP DUAL amb e-distribució de ENDESA dirigida pel director general de Formació Profesional de la Generalitat de Catalunya. En la reunió es va parlar de la importància de… Llegeix més»

Ivan Pi a l’InfoK

L’equip de TV3 va venir el passat 31 d’octubre a l’institut per entrevistar a l’Ivan Pi, alumne de 3r d’ESO amb acondroplàsia. L’acondroplàsia és un transtorn que provoca una manca de creixement dels ossos en longitud.

Amb l’objectiu de donar a conèixer la història de l’Ivan, l’1… Llegeix més»

CONCERT DE SANTA CECÍLIA (22-11-22)

En un dia tan especial, com és el dia de la Música, hi ha hagut un programa divers, amb molta participació i entusiasme. Han anant sortint músics que volien tocar, fins pocs dies abans del concert. Hem pogut escoltar diversos instruments: el piano, la trompeta,… Llegeix més»

Jornada sobre l’emprenedoria a l’INS La Pineda

El passat 9 de novembre vam celebrar les jornades “Descobreix l’FP, èxits d’emprenedors formats en FP”, en un dels llocs més emblemàtics de la nostra ciutat, al Museu de Badalona.

Al llarg d’aquesta jornada vam tindre l’oportunitat de coincidir amb tots els agents educatius implicats en la formació professional, per poder… Llegeix més»

Jornada sobre la FP

El proper dimecres 9 de novembre l’Institut La Pineda organitza una Jornada sobre la Formació Professional al Museu de Badalona.

A la sessió de tarda amb el títol “Descobreix el teu futur”, veurem bones pràctiques i escoltarem experiències d’èxit d’exalumnes.

Esteu totes i tots convidats.