BALLEM…AMB ROBOTS?

Els alumnes de Tecnologia industrial de 2n de Batxillerat han superat el repte de fer ballar els seus robots incorporant en les seves programacions bucles de repetició.  Us deixem una mostra.

El robot de Xavi B. va ballar al ritme d’Opaul, el d’Izan M. al ritme… Llegeix més»

SORTIDA DE TUTORIA 3R ESO

El passat dia 26 d’octubre els alumnes de 3r d’ESO van gaudir de la primera sortida de tutoria. Van passar tot un matí al Parc Multiaventura d’Arenys de Munt. Aquest parc  és un espai de lleure que a través d’un recorregut pels arbres permet realitzar… Llegeix més»

Servei d’assessorament i reconeixement d’aprenentatges

Informació General

Aquest servei té com a objectiu definir i orientar a la persona en la seva formació acadèmica i professional per aconseguir-ne millorar la qualificació per obtenir finalment un reconeixement acadèmic dels aprenentatges adquirits amb l’experiència laboral.

Destinataris

Haver complert 18 anys i acreditar experiència laboral o… Llegeix més»