ESO

Comptem amb dues línies per a l’ESO, de les quals fem tres grups per tal de reduir ràtio i que l’atenció sigui personalitzada. A més, comptem amb un orientador/a per nivell per tal d’ajudar en les tutories, fer seguiment acadèmic i conductual i poder donar un suport més enllà de les aules. El currículum a l’ESO es divideix en les matèries obligatòries i matèries optatives, sobretot a 4t d’ESO, on ja escullen un itinerari segons els gustos, interessos i habilitats.

Les matèries de 1r ESO són les següents:

• Educació Física.
      • Educació Visual i Plàstica.
      • Projecte Orígens, que engloba les matèries de Ciències Socials, Tecnologia i Biologia.
      • Música.
      • L’hora de tutoria.
      • Activitats ètiques / Religió.
      • Optatives: Francès, Fem matemàtiques! i Expressem!. Aquestes matèries són trimestrals, motiu pel qual tot l’alumnat hi passarà per tal de fer un tastet de cadascuna.

Les matèries de 2n ESO són les següents:

• Física i Química.
      • Música.
      • Tecnologia.
      • Activitats ètiques / Religió.
      • Optatives: Francès, Cuidem-nos!, Speech Club i Experimentem!. El francès és anual, per tal que l’alumnat interessat pugui ampliar coneixements d’una segona llengua estrangera. La resta d’optatives són trimestrals per tal que en facin un tastet.

3r ESO tenim les següents matèries:

• Física i Química.
      • Biologia.
      • Educació Visual i Plàstica.
      • Tecnologia.
      • Tutoria.
      • Optatives: Francès, Emprenedoria, Cultura Clàssica i Robòtica, totes anuals.

Finalment, a 4t d’ESO tenim la següent estructura. L’alumnat escull itinerari d’optatives per tal d’orientar el seu futur acadèmic. A més, en aquest nivell realitzen el Servei Comunitari, lligat a Cultura i Valors Ètics i algunes optatives. Les matèries comunes són:

• Tutoria.
      • CIVE: Cultura i Valors Ètics.
      • Activitats ètiques / Religió.

Quant als itineraris, l’alumnat ha d’escollir entre Humanístic (amb el Llatí com a matèria), el Social (amb Economia), el Científic (amb Biologia) o el Tecnològic (amb la Tecnologia).

Humanístic
Tecnològic