SORTIDA DE LA CASTANYADA

Enguany hem pogut tornar a gaudir de la sortida de tutories de la Castanyada. Podeu veure un recull de fotos de la sortida clicant AQUÍ. L’alumnat dels diferents nivells va anar a peu a indrets al voltant de la Bisbal. Els alumnes de 1r d’ESO, a Santa Cristina de Corçà. Els de 2n d’ESO al camp de futbol de Corçà. Els de 3r d’ESO, a Sant Joan de Salellas i els de 4t d’ESO a l’Ermita de l’Esperança a Cruïlles. També el mateix dimecres, els alumnes de cicles formatius van haver de fer una ruta d’orientació per arribar fins a la Carbonera (Sant Climent de Peralta). Els alumnes de batxillerat també van anar el dia següent, dijous, a la Carbonera. En general, la sortida va anar molt bé i va ser tot un èxit.