La riera de Vallvidrera

L’alumnat de 4t d’ESO de Biologia han visitat el Camp d’Aprenentatge de Can Santoi, a Molins de Rei, per investigar la riera de Vallvidrera.

Han començat el treball de camp fent mesures de paràmetres de l’aire i  de l’aigua. Aquestes dades formaran part de la campanya d’inspecció de primavera del Projecte Rius. També han reconegut diverses plantes que formen el bosc de ribera i han capturat invertebrats aquàtics que, després del seu estudi, han retornat al seu hábitat natural de la riera.

Ha estat una manera de poder treballar l’ecologia fora de l’aula, amb una molt bona implicació per part de l’alumnat, que recomana la sortida pel proper curs!

Podeu trobar més fotos i més información de la nostra actuació a: https://serveiseducatius.xtec.cat/cda-cansantoi/general/estudiem-lecosistema-de-la-riera-de-vallvidrera/