El passat 20 i 21 d’abril es va celebrar el torneig Kins de korfbal a Lleida; al pavelló Municipal de Pardinyes en la que participaren 4 centres de secundària de Lleida: Joan Oró, Caparrella, Lladonosa i Guindàvols.
Del nostre centre cal destacar, com sempre, una alta participació : 8 equips, 2 per cada curs d’ESO, amb 98 alumnes participants.
Quant a la classificació quedaren en 2n lloc l’equip infantil i 4t el cadet
Aquesta activitat de korfbal s’emmarca dins el PCEE que és un programa de promoció de l’activitat física en horari escolar i extraescolar.
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”105″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”1″ thumbnail_width=”240″ thumbnail_height=”160″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”50″ number_of_columns=”4″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”1″ slideshow_link_text=”[Show slideshow]” template=”/var/www/html/wp-content/plugins/nextgen-gallery/products/photocrati_nextgen/modules/ngglegacy/view/gallery.php” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”15000″]

