El curs 26-27 es posa en marxa amb 1.452 alumnes

L’Institut Guillem Catà ha engegat el curs 26-27 amb un total de 1.452 alumnes matriculats en les diverses ofertes formatives del centre. El dimarts, 8 de setembre, va ser la jornada de presentació per a l’alumnat d’Educació Secundària Obligatòria (ESO), Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Bàsic (CFGB). El dilluns, 14 de setembre, ha estat la data de les presentacions per l’alumnat de Cicles Formatius de Grau Mitjà (CFGM), Cicles Formatius de Grau Superior (CFGS), Itineraris Formatius Específics (IFE) i el Programa de Formació i Inserció (PFI).

En total, el centre compta amb 62 grups d’alumnes que cursen l’ESO, el Batxillerat, els CFGB, IFE i PFI de Serveis comercials, Auxiliar de treballs de fusteria i instal·lació de mobles, Auxiliar en centres sanitaris i Auxiliar en cura d’animals i espais verds. Al CFGM s’ofereix la formació en Cures auxiliars d’infermeria, Activitats comercials, Activitats comercials (moda), Fusteria i moble, Perruqueria i cosmètica capil·lar, Estètica i bellesa, Farmàcia i parafarmàcia i Atenció a persones en situació de dependència. I al CFGS de Gestió de vendes i espais comercials, Disseny i moblament, Caracterització i maquillatge professional, Documentació i administració sanitària, Laboratori clínic i biomèdic, Higiene bucodental, Animació sociocultural i turística, Educació infantil, Integració social i Mediació comunicativa.

Aquest curs que ara comença finalitzarà el 17 de juny de 2027 per als estudiants de 1r de Batxillerat; el 21 de juny per a l’ESO i en funció de la programació acadèmica a CFGB, IFE, PFI, CFGM, CFGS i 2n de Batxillerat. Els Dies de Lliure Disposició s’han establert el 2 de novembre, el 7 de desembre, el 23 de febrer de 2027, el 30 d’abril i el 17 de maig. Les vacances de Nadal seran entre el 22 de desembre o el 7 de gener i les de Setmana Santa entre el 20 de març i el 29 de març.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut