Els alumnes de 4t d’ ESO han visitat el Museu d’ Història de Catalunya i han realitzat un taller de la Guerra Civil

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Amb aquest taller didàctic volem aconseguir que l’alumnat s’acosti a les vivències de les persones que van viure la Guerra Civil.

Els principals continguts que estructuren l’activitat són:

• Les causes de la Guerra Civil espanyola (1936-1939)
  • Les característiques de la vida quotidiana durant la Guerra Civil a la rereguarda i al front
  • La violència interna, els aspectes militars de la guerra i les conseqüències ideològiques i polítiques de la victòria franquista.

A partir de la recerca i la consulta de fons, els alumnes descobreixen quatre històries de vida: el soldat del front, el voluntari i mestre mobilitzat, la dona treballadora i la jove minyona a la rereguarda.