Sortida dels alumnes de llatí a teatre i ruta per la Barcelona romana

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els alumnes de llatí de 4t d’ESO i batxillerat vam anar el dia 9 de març al Teatre Juventut de l’Hospitalet a veure l’obra llatina “El soldat fanfarró”.
La posada en escena va estar molt bé, els actors, alumnes d’un institut de Saragossa, ho van fer molt bé i va ser divertit,  amb escenes musicals  incloses per fer més amena l’obra, i el públic, format per alumnes de molts instituts en va sortir content.
Després  vam anar a Barcelona per fer la ruta de la Barcelona romana. Vam començar per la plaça de la catedral  per veure les restes de la muralla i l’aqüeducte, vam passar pel carrer Paradís on es conserven algunes columnes de l’antic temple d’August, vam seguir per la Plaça de Sant Jaume on hi havia l’antic Fòrum, la plaça de sant Miquel, la Plaça del Rei  i vorejant les muralles vam tornar a la Catedral i vam acabar a la necròpolis de la plaça de la Vila de Madrid.
Vam haver de fer el recorregut bastant ràpid perquè no teníem massa temps i es va posar a ploure just començar la ruta.