Projecte de cooperació amb una comunitat de Colòmbia

Els alumnes de Junts Sumem participen en un projecte de col·laboració amb la zona de la Guajira (Colòmbia) amb l’objectiu de treballar la competència comunicativa en castellà. També hi ha la intenció de fer activitats solidàries i poder fer una petita aportació econòmica per millorar les condicions d’una escola d’aquella zona.

Per recollir diners han elaborat manualment objectes de Nadal i els han venut als mercats dels municipis del Voltreganès. Els beneficis es destinaran íntegrament a una escola de la Guajira.

També es fa una recollida de material escolar de segona mà que estigui en bon estat (llibretes, llibres de lectura, estoig…) per enviar-lo allà.