I-FEST al Palau Sant Jordi

El passat 30 de novembre, els alumnes de 1r de batxillerat de l’assignatura d’economia d’empresa van anar a l’I-FEST, al Palau Sant Jordi. L’I-FEST és una trobada de joves emprenedors, organitzada per la Generalitat de Catalunya, per fomentar l’esperit empresarial i innovador i posar a l’avast de més de 6000 estudiants les eines imprescindibles perquè en un futur proper, puguin desenvolupar les seves idees de negoci.

Els alumnes van tenir la possibilitat d’escoltar l’existós conferenciant i emprenedor Xavier Verdaguer i aprendre del seu mètode d’emprenedoria (Lombart), van poder crear durant 100 minuts el seu projecte empresarial i gaudir de ponències i xerrades relacionades amb l’emprenedoria i la innovació.

Va ser tot un èxit de sortida!!!