Diplomes DELF Scolaire

i-del-voltreganes3

El passat 15 de desembre a les 17 h va tenir lloc, als Serveis Territorials de Manresa, el lliurament de diplomes del DELF Scolaire (diplomes en llengua francesa). El curs passat va ser el primer en què l’Institut del Voltreganès va participar en aquestes proves, que sorgeixen d’un acord entre el Departament d’Ensenyament de la Generalitat, l’Institut Français, les Alliances Françaises i l’Ambaixada de França.

Les alumnes del nostre centre que van obtenir la certificació són Ailin Magali Barco Alonso i Núria Vilaró Yuste, alumnes de 4t d’ESO del curs passat, i la certificació obtinguda correspon al nivell B1 del Marc Europeu de les Llengües.