Sortida d’educació i sensibilització ambiental dels agents rurals d’Osona
30/05/18Els alumnes de les optatives de ciències de segon i tercer d’ESO vam fer una sortida amb els agents rurals d’Osona per Vic i el seu entorn.
Gràcies a ells vam descobrir la fauna que viu en el centre històric de Vic i els seus voltants, que és molta, però alhora molt desconeguda (rapinyaires, falciots i orenetes, genetes, etc.). També vam aprendre què hem de fer si trobem un animal petit perdut o ferit, com prevenir incendis, i respectar el medi ambient en general. Finalment vam poder alliberar un parell de perdius al seu medi.

Sortida al circuit de Montmeló
24/05/18Els alumnes de 3r d’ESO dins de l’àrea de tecnologia han visitat el Circuit de Catalunya a Montmeló. La visita ha consistit en fer un recorregut per totes les instal·lacions, la sala Brífing, la sala de premsa, la direcció de cursa, els boxes i el pàdoc, el prepodi, i no podia faltar, el podi.
Després han pogut gaudir d’un fantàstic especacle motociclista de primer nivell, els entrenaments i els tests dels pilots de motoGP. Hem vist, Marc Marquez, els Espergaró, Dani Pedrosa, …
L’objectiu de la sortida ha estat que els alumnes adquireixin una visió global de tot el que envolta un esdeveniment esportiu relacionat amb el motor, i valorar les implicacions que tenen els avenços tecnològics en el dia a dia.

Mercat de Tecnologia d’Osona
09/05/18
Els alumnes de 2n d’ESO i els de 4t de tecnologia han participat al Mercat de Tecnologia d’Osona que s’ha fet el dia 8 de maig a la Universitat de Vic. Els alumnes de 4t hi han exposat una casa domòtica, els de 2n uns llums de taula fets de material reciclat i els de 1r creus del diable i gimnastes.
A part d’exposar els projectes, els alumnes han assistit a diferents tallers.
Cal destacar que l’alumne Marc Capdevila de 2n de batxillerat ha presentat el seu treball de recerca, un robot ozonitzador.
Mmaca
05/05/18Matefest-Infofest
03/05/18Construcció d’un gimnasta
27/04/18Posa’t al meu lloc
11/04/18La Maternitat d’Elna
10/04/18Dilluns 9 d’abril ,la historiadora i escriptora catalana Assumpta Montellà ha fet una conferència sobre com van arribar i com van ser tractats a l’inici del seu exili les més de 500.000 persones que van entrar a França el 1939 fugint de la persecució del… Llegeix més»










