L’alumnat de 1r d’ESO ha gaudit d’unes colònies d’un dia i una nit, una experiència que els ha permès conviure, compartir moments i reforçar els vincles fora de l’aula.
Durant l’estada, han participat en diverses activitats, com ara muntar a cavall, fer jocs de nit i visitar un museu, combinant l’aprenentatge amb la diversió i la convivència.
Aquestes colònies han estat una oportunitat per fomentar l’autonomia, el treball en equip i la cohesió del grup, tot vivint experiències enriquidores en un entorn diferent de l’habitual.








