VI Copa Cangur

El passat dijous 24 de gener de 2019, l’Institut de Deltebre va participar a la primera fase classificatòria  de la VI Copa Cangur per equips al Campus Terres de l’Ebre de la Universitat Rovira i Virgili.

Van participar 20 equips d’altres centres de les Terres de l’Ebre. Els equips estaven formats per 7 alumnes (4 de 3r ESO i 3 de 2n ESO) i havien de resoldre correctament diferents problemes i reptes matemàtics fent prevaler l’estratègia i la imaginació. El nostre equip estava format per Sergi Olid, Manel Sànchez, Marcel Franch i Jaume Monllaó de 3r ESO i Anna Ibrahim, Genís Aragonés i Maria Arques de 2n ESO.

Al final, no vam poder quedar entre els 3 primers equips  i no ens vam poder classificar per a la següent fase; no obstant això,  fou una experiència satisfactòria i enriquidora per als alumnes. Els van acompanyar pares i el cap de departament de Matemàtiques del nostre centre Pablo Franch.