Tercera mostra RobotEbre

El passat 11 de maig de 2018 l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, que tenen inquietud per la robòtica i les noves tecnologies, van participar en la III Mostra de Robòtica Educativa de les Terres de l’Ebre. RobotEbre.

L’acte es va celebrar durant tot el mati al pavelló firal de Tortosa (Remolins).

Hi van participar uns 400 alumnes de les Terres de l’Ebre.

L’acte va consistir en una breu presentació de la jornada per part de la directora dels Serveis Territorials, Una primera part on es van mostrar tots els projectes fets pels diferents participants, on es podia preguntar, mirar i alguns tocar les maquetes presentades. Vam tenir un breu descans i per finalitzar l’acte, es va realitzar un escape room, on van participar en petits grups tot l’alumnat.

Una jornada força interessant i divertida per a tothom!!

Imatges RobotEbre