Sortida als Ports Crèdit de Síntesi 3r ESO

Els dies 11, 12 i 13 de juny alumnes de 3r d’ESO, van realitzar la sortida als Ports corresponent al crèdit de Síntesi.

Durant aquests tres dies els alumnes van realitzar diferents activitats, com barranquisme (al riu Canaletes), una cursa d’orientació als voltants de la zona recreativa de la Franqueta i l’últim dia una ruta amb BTT per la via verda del Baix Ebre.

Durant tota la sortida van estar acampats a la zona d’acampada dels Ateus a Horta de Sant Joan, amb aixó van aprendre a organitzar i fer el menjar, conviure amb la natura i amb els seus companys i companyes.

Al següent enllaç podeu trobar més imatges de la sortida: Sortida als Ports