Viatge a Irlanda

Llengua, natura i cultura. Els tres pilars d’Irlanda

Una de les principals activitats que organitzem el Departament de Llengües Estrangeres del nostre institut va dirigida als estudiants de Batxillerat i té com a objectiu donar-los a conèixer la cultura dels països angloparlants mitjançant un viatge de curta durada al mes de desembre, quan aquests països fan gal.la del seu gust per la celebració del Nadal.

Enguany un total de trenta-sis alumnes de primer i segon curs han visitat Dublín i els seus voltants acompanyats de tres professores d’anglès. Ens hem allotjat a un hostal de còmodes i modernes instal·lacions al centre de la ciutat, des d’on hem pogut accedir a peu o amb tramvia a la Viking and Medieval Area, al Temple Bari al Trinity College, on també han rebut informació sobre programes d’estudis europeus que tenen lloc en aquesta prestigiosa universitat . A més, hem tingut l’oportunitat de conèixer tant la zona costanera de Dublín, amb Howth com a poble de referència pel seu llegat viking vinculat al mar i a la pesca, com la seva part interior, amb les muntanyes de Wicklow com a punt d’interès pel seu parc natural.

Creiem que ha estat una bona experiència per als alumnes, que també han pogut fer un tast de la cultura celta que els irlandesos manifesten sobretot a través de la seva música i dansa tradicionals. Us deixem un recull de fotos i vídeos que han fet ells mateixos de tots els llocs on hem estat. Esperem que us agradin tant com a nosaltres!

Enllaç a les fotos i vídeos: fotos i vídeos viatge Irlanda.