SEGONA FASE FEM MATEMÀTIQUES

ALUMNES DE SEGON D’ESO HAN OBTINGUT EL TERCER PREMI PROVA RÀPIDA DE LA SEGONA FASE FEM MATEMÀTIQUES.

Matematiques

Els alumnes Ariadna Gómez Colomé, Àlex Marcos Marín, Laia Monllao Gonzàlez i Pol Casanova Puig, de segon d’ESO han obtingut el tercer premi de la prova ràpida de la segona fase del concurs concurs Fem Matemàtiques, organitzat per l’Associació de Professors de Matemàtiques de les Comarques Meridionals, l’Institut Sòl de Riu i l’Institut Els Alfacs celebrada el passat dia 15 d’abril…

La prova té tres parts : prova ràpida per equips, prova pràctica per equips i prova individual.

La prova ràpida per equips consisteix a contestar 15 preguntes de resposta tancada, amb la major concreció i rapidesa possibles. L’equip guanyador serà el que contesti més preguntes correctes en menys temps.

La prova pràctica per equips consisteix a escriure un únic informe sobre tres activitats matemàtiques. L’informe ha de contenir totes les explicacions i les informacions importants sobre mesures, càlculs i raonaments utilitzats en la resolució.

La prova individual consisteix a resoldre individualment una sèrie de problemes.