Què faig per canviar el món?

Amb motiu de la participació a la segona fase de selecció de la XIII Edició de Beques Europa, l’alumna de segon de batxillerat Sònia Sàlvia Vidal ha elaborat un muntatge audiovisual especial. En un minut, ha de contestar una pregunta difícil: Què faig per canviar el món?

El seu vídeo dona una resposta que avança per les tres fases del despertar, l’aprenentatge i la transmissió. Combina metàfores, creativitat, amb la col·laboració de la família i de les amistats per plasmar un missatge que fa reflexionar. Us convidem a veure el muntatge per descobrir què manté viu el futur, la seva interpretació de la fórmula transformadora de la realitat.

Les Beques Europa tenen l’objectiu d’estimular el talent dels alumnes preuniversitaris. Promou el compromís i el lideratge dels estudiants per servir a la societat. La finalitat és que els estudiants escollits facin la seva aportació a la tasca que ha de tenir la Universitat en el desenvolupament europeu.

Independentment del veredicte cal remarcar el talent i l’originalitat de la seva proposta. L’enhorabona per una feina ben feta. Gaudiu-ne i penseu!

ENLLAÇ PER VISIONAR EL MUNTATGE AUDIOVISUAL:

Vídeo Què faig per canviar el món?