Copa Cangur 2020

El passat 30 de gener, set alumnes de l’Institut (tres de segon i quatre de tercer d’ESO) varen participar a la Copa Cangur, a Tortosa. La Copa Cangur és un concurs matemàtic on equips de diferents instituts treballen col·laborativament per resoldre una sèrie d’exercicis proposats.

Tot i que no van poder passar a la final, la participació va ser exitosa i satisfactòria. L’alumnat va xalar molt. Felicitem Núria Mulet, Jordi Cots, Marian Garcia, David Subirats, Maria Díaz, Maryan Agramunt i Joan Bertomeu per l’esforç que han fet de participar en una activitat matemàtica. Agraïm la col·laboració dels familiars que ens varen acompanyar.

Tornarem a participar en la pròxima edició de la Copa Cangur!