Programa de ràdio Au, si vens! de l’AO 4t ESO

L’alumnat de l’aula oberta de 4t d’ESO, dins del projecte Petits Aprenents, i durant tot el curs, prepara i emet el programa de ràdio Au si véns.

L’Au si véns és un programa que pretén mostrar l’entorn més proper i relacionar-lo amb fets de caire més universal, allò que en diem del local a l’universal.

El primer programa, però, és un programa de presentació de tot el projecte Petits Aprenents i del mateix alumnat de 4t ESO de l’Aula Oberta: Júlia, Ian, Marc, Ainhoa, Patrick, Jerome, Arnau, Genís i Cristian.
Esperem que els aneu seguint i escoltant, el programa també s’emet a l’emissora municipal de Deltebre.