Premis Terra de Fang

El passat dissabte 3 de Març a les 7 de la tarda es va celebrar a la biblioteca Delta de l’Ebre l’entrega dels premis literaris Terra de fang organitzats per l’Ajuntament de Deltebre, que aquest any compleixen 23 anys. Rebeca Pagà, exalumna del centre, va estar guardonada pel seu treball de recerca que porta per títol Baltasar Casanova i Giner, un escriptor de les nostres terres de fang, en què fa una anàlisi de les tradicions del delta a través de l’obra del nostre estimat companys i escriptor referent del nostre territori.
En el marc també del mateix certamen, l’alumne Samuel Vila, de 1r de batxillerat, va rebre el premi d’autor juvenil en la modalitat de poesia pel seu poemari Dietari ínfim, un poemari construït amb versos curts que sorprèn per l’originalitat i la significació i la sonoritat dels mots i de les imatges.

Enhorabona a tots dos, Rebeca i Sam!
A l’enllaç següent podeu trobar més fotos: Fotos Premis Terra de Fang