Premis Comarcals de Recerca 2019

DOS DE TRES AL CONSELL COMARCAL

El passat dia 2 de juliol tres alumnes del nostre centre van fer l’exposició oral del treball de recerca al  Consell Comarcal del Baix Ebre.Havien estat seleccionades com finalistes de la  14a edició dels  Premis Comarcals de Recerca 2019 destinats a impulsar la recerca i la investigació fora de l’àmbit universitari.

El resultat de la deliberació del jurat( format per representants polítics, de les Universitats i de la federació d’associacions de Mares i Pares )va atorgar dos dels tres premis a les alumnes de l’Institut de Deltebre.

En la modalitat tecnològica,  la nostra alumna de segon de batxillerat Ania Izquierdo Llisó va guanyar el Premi Innocent Paulí  amb el treball de recerca «Reconeixement facial: aplicació de la visió artificial per computadora per mesurar marcadors biomètrics d’un rostre». Recerca tutoritzada per Oscar Castell Marcos.

Per que fa l’ àmbit  humanístic-social-artístic va ser finalista la Gemma Mayoles Miralles del nostre centre amb el treball «Deltebre es mou»  recerca que conta la història del prestigiós festival Deltebre Dansa. Indagació tutoritzada perJosep Miquel Tomàs Esteban.

Dins d’aquest àmbit,van atorgar  el Premi Federico Pastor  al treball de Marta Bertomeu Sancho titulat«Més que un riure. Pla de màrqueting turístic del delta de l’Ebre». Projecte guiat per Susana Subirats Solé

Transmetem l’enhorabona  a les tres alumnes i als seus tutors de treball de recerca per una feina ben feta.

En el següent enllaç podreu gaudir de les seves exposicions orals dins de l’ acte de lliurament de la 14aedició dels Premis de Recerca  del Consell Comarcal: