Pica Lletres

El passat 29 de gener, el nostre alumnat de 3r d’ESO va participar un any més en el concurs televisiu “Pica LLetres”.
El “Pica Lletres” és un concurs lingüístic que es grava als estudis de Canal Terres de l’Ebre a Tortosa, en el qual l’alumnat ha d’anar superant proves diverses i acumular el màxim de punts per poder arribar a la gran final a Barcelona. Entre les proves que han de superar cal destacar la de lletrejar paraules, trobar el barbarisme intrús o llegir correctament un embarbussament.
Els alumnes participants del grup A van ser Andrea Forés, Naiara Sorribes i Andreu Vila, i els del grup B Marcel Franch, Duna Masià i Jaume Monllaó, amb un possible suplent, Eric Queral. Tots ells es van preparar amb un gran entusiasme i moltíssima il·lusió durant molts dies i, arribat el dia, van poder gaudir moltíssim de l’activitat acompanyats per un grup molt important d’amics i amigues també de 3r d’ESO.
Ben aviat els podrem veure per la televisió!