L’institut de Deltebre participa a la marató de TV3

L’Institut de Deltebre vam participar en l’última edició de la Marató de TV3. L’edició d’aquest any ha estat destinada a recaptar diners per a la investigació de la diabetis i l’obesitat. A l’institut es van realitzar un seguit d’activitats per tal que l’alumnat es sensibilitzés i conegués els desencadenants, els tractaments i les complicacions d’aquestes malalties.

Una metgessa voluntària de la Marató va venir a fer una xerrada per tal que l’alumnat pogués entendre millor en què consisteixen aquestes malalties i així sensibilitzar-se amb les persones que les pateixen.

Com a punt final es va fer un Esmorzar Solidari en el qual es van recaptar 544.20 €!

Ja per acabar, tota la comunitat educativa vol agrair a tot l’alumnat la seva implicació en aquest projecte solidari:

«Sense vosaltres no hagués estat possible. Heu demostrat una gran sensibilitat i una gran col·laboració.»

A tot el professorat, equip directiu, personal PAS, a Íngrid i Marga,:

«Gràcies per haver col·laborat en les activitats proposades i per fer arribar a l’alumnat el missatge de la Marató».

També volem agrair a l’alumnat de l’Aula Oberta de 3r la seua col·laboració en la logística del muntatge de les xerrades i en la neteja posterior del bar.

«Gràcies a tots i a totes, l’any vinent esperem tornar a demostrar que som un centre molt i molt solidari!»